akak akak. :')

by - 5:01 AM

bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. :')

okey,jap lagi nak pergi kelas and sempat update sbb dah lama sangat sangat tak update. btw, nak wish akak  saya. Fatin Nurizzati. sy dgn ini mengaku bahawa saya memang terlupa brthday dia dan saya mntak maaf sangat2. bukan sengaja nak lupa tapi saya terlalu sibuk sangat sekarang nie. maaf maaf maaf. :')

akak, adik nak akak tau yg adik rindu akak sangat2. and sebenarnya adik mengharapkan akak ada untuk adik lagi tahun nie. tapi,cm mustahil jela kan? :') akak kena teman luqman sbb dia lebih penting daripada adik. apa2 pun,adik akan simpan hadiah yg akak pernah bagi adik tu. adik akan simpan baik2. serious adik simpannnnn. :') akak jagalah diri baik2. adik sayang akak sangat2. :') <3

baru beberapa hari lepas, saya juga dikejutkan dgn berita bahawa kakak angkat saya yg sy tak pernah jumpa langsung nak melanjutkan pelajran ke jordan. walamakkkk! sedih bukan kepalang. siap menitis lagi air mata. dulu,dialah orang yg selalu ada bila saya perlukan. tapi,saya tau semua tu takkan kekal lama. :') dia jugak milik orang lain. saya cuma mampu mendoakan yg trbaik buat dia. saya harap semua pun mndoakn yg sama buat dia. kak Syahira Haryani Yazid. <3

for both of my sister, thanks for everything. saya sayang anda berdua sangat2. serious sayang sayang sayang sayang sayang! jaga diriiiiiii. jaga hati. jaga iman. selalu ingat adik sentiasa ada untuk akak2. :)

akhir kata, saya Nur Farhana Binti Mhd Syafie dgn nie mngumumkan bahawa sy syg anda brdua sangat2. ! :') jangan pernah lupakan atau tinggalkan saya kerana saya berdiri kerana anda berdua! May Allah bless all of us. Amin. :')

You May Also Like

0 comments