life is not easy as we think.

by - 9:39 AM

bismillahirrahmanirrahim. assalamualaikum. 


rasanya dah lama tak menulis di ruangan nie. memang lama sehingga rasanya cukup untuk membuatkan blog nie seperti medan yg tiada gunanya. tak apalah. apa2 pun,aku masih di sini. tetap berdiri untuk mengharungi hari seterusnya walaupun hati aku terus dilukai dari hari ke hari. aku tiada rasa untuk menulis. terlalu bnyak yg trpendam. tetapi,aku tau Allah masih mnyayangi aku dgn menurunkan semua kesusahan ini kepada aku. aku hamba yg kerdil dan Alhamdullilah kawan2 aku masih bersama aku. bukan semua cume yg tristimewa. aku akan sebutkan nama nama itu. NORAIN HANANI,SHAHIRUL HANIFF,NUR HUDA dan yg paling penting sekali ummi(ANISAH BINTI TALIB) <3 dan KAK NANI. terima kasih kerana hadir dan berada di sisiku.

aku lemah. aku tak matang. tapi,itulah aku. aku insan yg sentiasa belajar. dan aku terus mahu belajar. meski ku rapuh, tetapi aku bukan mudah untuk dipijak. aku ialah aku. aku sentiasa berada di sini untuk org meluahkan perasaan tapi aku sedar bukan semua akan berada di sisi aku saat aku mahu luahkan perasaan. aku amat menghargai sesiapa yg memahami apa yg aku rasai kerana aku tahu bukan senang untuk bersabar dgn org seperti aku. aku yg degil, hanya mengikut kata hati. tak matang. aku tau itu. tapi,aku punyai naluri. dan mungkin kerana naluri itu aku sebegini. semua boleh berubah dan aku menanti saat itu. perubahan.

kepada sesiapa yg membaca,terus nasihati aku kerana aku bukan insan yg sempurna. dan pada insan yg mngkhianati aku,terima kasih aku ucapkan. Moga Allah merahmati ke atas kau. itu sahaja dari aku untuk kau. aku tak sebaik kaukan?

specially for:Norain Hanani,Shahirul Haniff,Nur Huda,Anisah Talib,Kak Nani. :')

heartyoulove,aku masih di sini.

You May Also Like

0 comments