akhirnya, aku?

by - 10:35 PM

bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.

baiklah. dari tajuk dah nampak macam aku nie ada masalah. ye,masalah yg bagi aku Yg Maha Esa saja dapat selesaikan. pelbagai perkara yg trjadi pada aku. dan aku harap biarlah Allah yg akan mnyelesaikan untuk aku. aku penat dan aku terjatuh. aku tak rasa ada yg sudi mengangkat ku kembali kecuali Yg Maha Esa. aku emo! ye,itu aku. sekali aku syg aku akan syg dia selamanya. walau dia dah buat pelbagai perkara kepada aku. aku sakit. tapi,aku harus bangun. harus,harus dan harus. hari-hari yg aku jalani tidak seindah org lain mungkin. tp,hidup yg aku lalui bukan sepahit mereka yg mnderita di dalam penjara Israel.

biarlah, aku tetap di sini. ye,aku emo kerana dia. entah kenapa kebelakangan nie aku merasakan aku bukan untuk dia. entahlah. aku sendiri pun tak pasti dgn perasaan aku nie. aku cuma berdoa moga Allah mnjadikan yg trbaik untuk aku dan dia. kawan aku kata aku masih terlalu muda untuk berbicara semua ini. tp,bg aku inilah saatnya. aku perlu berdoa untuk jodoh aku. memang melampau tetapi aku sendiri di bawah kesedaran aku. apakah yg telah terjadi kepada diriku ini?

SPM. PILOT. and the list goes on. aku nak berjaya. tapi,kenapa aku begini? entahlah. kadang2,aku sendiri keliru dgn apa yg aku hadapi. moga Allah memberkati kami berdua dan moga Allah menjadikan aku yg trbaik untuk dia dan begitu juga sebaliknya. moga aku dapat menyayanginya kerana Yg Satu. Allah. :')

heartyoulove.it's hurt sometimes.

You May Also Like

1 comments