dia, kelapangan waktu.

by - 9:36 AM

bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. :')

today and now aku ada someone yg inspired aku. alhamdullilah,aku menjadi orang baru hari nie. mungkin orang yg lebih bersemangat untuk memulakan hari2 aku selepas nie. aku memang berpuitis kerana aku tak nak kasih aku kali ini diselaputi nafsu semata. aku nak kalau boleh aku sayang dia kerana Allah Taala. aku rasa bersyukur kerana aku diperkenalkan dgn dia. at least for now,aku rasa bersyukur sbb aku ada dia untuk memotivasikan aku. amboi! melampaulah pulak ayat kau sekarang nie. kalau orang tak mengandung boleh muntah baca ayat aku. hehehe. nasiblahhhh. aku cuma meluahkan apa yg trpendam dalam hati aku. :'))))

okeyyy. mira kat sebelah aku tgh baca apa yg aku tulis. sibukkkk kat sebelah aku. btw,aku terharu sebab kitaorang kongsi banyak benda. mungkin sbb sikap aku yg peramah dan banyak cakap nie membuatkan kitaorg berdua rapat. thanks to him sebab bantu aku buat folio add math. terima kasih jugak kepada kawan aku, aina najwa sbb tanpa kau mungkin aku tak kenal diakan? :)) sekarang aku dah dapat kawan baru dan alhamdullilah. :))) aku berharap projek add math aku berjalan seperti biasa. :)) aku dapat melakukan yg terbaik. :))

thanks kepada semua yg ada di sisi aku. :)) aku sayang korang. AMIRA ADILLA! aku sayang kau!
special dedication for her, sbb dia kat sebelah aku. :))))

p.s:jgn tanya sape manusia yg dimaksudkan di atas. :) amira adilla kata dia SINGLE! :D

You May Also Like

0 comments