sakit hati

by - 2:18 AM

serious,nie first time aku sakit hati sngat2. sakit dan kecewa sbb ada jugak org cm nie dalam muka bumi Allah nie. aku sedih dan aku rasa terkilan atas perubahan sikap dia. terkilannnnnnnnn. and aku berharap dia akan berubah kembali ke sedia ada. perlu ke berubah? whatever.

aku cuma mampu melihat dan berserah. :')))) aku sakit dan sakit tu mungkin membuatkan aku terus sakit jikalau perangai dia teru sbegitu. takpe. ada ubi ada batas ada hari dia akan rasa apa yg aku rasa. aku tak mendoakan cuma aku terkilan. bukan kecewa tapi TERKILAN!

mendoakn yg trbaik sekarang nie. aku baru lepas exam dan rasanya rindu kat dia. :D whatever. aina,nie bukan budak M tu ye. :D aku biarkan smuanya ditelan kesepian waktu. aku malas dan penat. penat shoot satu hari nie. famous aku! heheheh. :D

tadi aku lupa nak bagi salam. men masuk je. so,apa2 pun. assalamualaikum.
doakan yg trbaik untuk aku. moga smua kesakitan nie akan dibalas dgn kgmbiraan semasa aku menerima keputusan SPM nanti. insyallah. amin. :'))))

You May Also Like

0 comments