lumrah hidup. :')

by - 9:55 PM

bismillahirrahim. Assalamualaikum,semua. :')

hari yg penuh dgn kedukaan. hari jumaat seharusnya membawa keberkatan tetapi aku pula bersedih. entahlah. aku pun tak tau cmne nak tafsirkan semua nie lagi. dulu,dia yg membahagiakan aku tetapi sekarang dia yg mnyakiti aku. mnyakiti hati aku yg sudah aku beri kepada dia. aku sakit dan terus sakit. tak perlu kata nista atau cacian untuk membuatkan aku sakit. cukup kau endahkan aku, aku sudah terasa. jauh di sudut hati ingin aku teriak memanggil namamu dan persetankan semua.

aku berharap sangat2. aku berharap dia sedar apa salah dia. aku sakitt. dan terlalu sakit. heart,sedarlah. tolonglah. saya bukan selalu balik dan selalu ada di sisi awak. sementara sy mndapat peluang untk text dan call awak,please. do appreciate it. saya tak minta emas dan harta awak. saya cuma inginkan sedikit perhatian awak. sy tau siapalah saya di hati awak. tiada makna pun untuk awakkan? :')

sy hanya mampu berdoa untuk awak. saya sakit dan terlalu sakit. sakit yg amat. biarlah. saya tak bagitahu awak semua nie sbb sy nak awak sedar tanpa sy beremosi untuk meluahkannya kepada awak. awak ingat apa? sy tak tidur tunggu mesej awak. kekadang sy snggp tak tidur sbb nak text awak. nak call awak. awak,dah tiga tahun dah. dan awak masih tak dapat memahami saya. saya cuma berharap awak tak terlambat untuk memahami saya kerana sekali sy berlalu pergi dari hidup awak mungkin saya tak akan kembali.

awak,kita dah lalui pelbagai perkara bersama2. ragbi,pengawas,sekolah,kecederaan dan pelbagai pengalaman lain telah kita tempuh. tapi,entah kenapa saya rasa kali nie awak tak memahami saya. saya takada masa dah,awak. inilah masa yg terluang untuk saya luangkan dgn awak sbb lepas nie sy takkan bersama dgn awak. sy harap awak faham tetapi nampaknya saya salah. saya salah besar sbb sy percaya yg awak akan faham saya.

saya salah ke sebab sy terlalu menyayangi awak? salah saya ke? mungkin. sy dah penat dan tiada setitik pun air mata yg mampu mengalir daripada mata saya sekarang nie untuk awak. sy terlalu penat. awak,sy mengharapkan sokongan awak di saat saya perlu berdepan dgn ujian yg akan menentukan masa depan saya. tp,awak? awak hampir menjatuhkan sy tanpa awak sedari. sy rasa awak tau yg awak tu merupakan pnguat saya. tp,seems like smuanya useless. u never try to know me! u never try feel what i feel.

dahlah,awak. dah penat bermain tarik tali. serious,saya dah penat. saya sayang awaklah! lebih daripada seorang abg,seorang kawan,seorang teman dan jugak seorang sahabat. saya sayang awak kerana Allah. sy ingin awak untuk menjadi Adam saya. sy ingin awak memimpin sy ke jalanNya. sy ingin menjadi tulang rusuk kiri awak. ada awak faham smua nie? takkan? takpelahhhh. sy tak mengharapkan awak faham smua nie pun kerana mngkin awak takkan dapat memahami saya. :') awak,pergilah. moga berjaya.

p/s:kpd yg membaca,doakan aku ye? dan kepada dia yg dimaksudkan sy brharap kaki awak akan pulih dgn segera. guys,do pray for him k? i heart him a lott. i hope he would take extra precaution after this. May Allah bless both of us. :') do pray for us? :')

You May Also Like

0 comments