kekhilafan diri

by - 12:50 PM

bismillahirrahmanirrahim. assalamualaikum buat sahabatku. :)

okeyy. i will make it all this straight. i go through all my posts before this and Ya Allah memang banyak kesalahan dan kekhilafan saya. tulis pasal heart semua. dia tak semestinya akan jadi milik kita kan? i shouldnt done that at the first place and now i'm regret for doing that. oh myyyy! *sighh. baiklahhh. lets make this clear. sy trbaca balik ayat saya yg brbnyi jangan smpai suatu masa nanti awak lihat saya takada lagi di sisi awak. baik, ayat nie memang ditujukan buat awak and now rasanya ayat tu perlu diberikan kepada awak.

dah tak tau cmne nak tulis and terangkan. kalau dulu, awklah bakal zauj. kalau dulu awaklah heart. tp,entah kenapa semua menjadi sesingkat ini? sy pun tak faham. mulai dari saat sy menulis ini, sy brmohon di bawah lembayung rahmat Ya Rabb atas semua kesalahan yg telah saya lakukan dulu. and sy ingin menarik balik semuanya kerana semuanya di atas ketentuan Dia Yg Maha Esa.

Dia Maha Mengetahui. and sy cuma bermohon kepada dia untuk tunjukkan kepada saya siapakah yg akan memimpin sy untuk menuju ke jannahNya di kemudian hari. no more heart, no more future zauj. yg ada cumalah kawan biasa sehingga betul2 awak dan saya dijodohkan bersama di atas suatu ikatan yg halal.

after this, biarlah Allah yg menentukan segala. no more hopes and surely no more tears for something that are totally ridiculous. let Allah decide everything for us. one of my friends said do pray for him for the study, exam, life and hereafter. :) i guess do pray for me also. :)

until then, May Allah blessed us. :)

servants of Allah,
farhana

You May Also Like

0 comments