kehidupan.

by - 9:39 AM

bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. 


kehidupan? aku malas nak bebel panjang pasal intro. cukuplah terus kepada topik. :') aku cuma hanya mampu berkata dan hanya mampu merancang tetapi Allah yg menentukan segala. aku sakit dan semuanya kehendak Allah. apa daya aku untuk mngubah sesuatu itu? :')

bila aku bahagia, aku tak prnah bryukur dgn kebahagiaan tu. dan bila aku sakit aku jugak tak brsyukur dgn apa yg aku dapat tu. sebenarnya kita takkan pernah cukup dgn apa yg kita ada hari nie. and thats the truth. the real truth of our life. bila semuanya ada depan mata, kita tak pernah hargai and sometimes we ask even more for something that surely we could not afford. but,seriously learn to being a grateful person rather than a person that ask for something that you dont even know how to appreciate.

hari semakin hari kita diberi peluang. peluang untuk bertaubat sekali lagi daripada kehidupan yg penuh dgn noda. aku berfikir kadang aku leka dan alpa. tapi,itulah manusia. perkara lumrah. aku hidup di dunia untuk mati. dan aku mati di dunia untuk hidup selamanya di alam sana. 

aku kehilangan kata untuk meneruskan. cukupla sekadar berkongsi rasa. aku muhasabah diri aku dan kalian yg di luar pun muhasabahlah diri kalian. cukupkah amal di dunia untuk dibawa ke sana.


You May Also Like

0 comments