the only option that i have.

by - 1:40 AM


aku dengar lagu aizat pergi dan air mata aku mncurah bagaikan tiada henti. kau laguku dan kau irama trindah dan tak lagi aku dgari. kau pergi. dan kau pergi. hanya aku yg tahu betapa sakitnya itu. aku termenung mnyesali kekhilafan diri. apa yg berlaku jauh daripada kotak fikiran aku. aku tak trjangka perkara sebegini teruk akan berlaku. aku hanya bermain dan dia turut memainkan permainan ini dan akhirnya telah dijangka aku akan terluka. sudah ku kata ribuan kali, jangan bermain dengan perkataan itu tetapi apakan daya. hati aku lembut. mudah terasa, mudah tersentuh apatah lagi dengan orang yang sudah lama aku sayang tetapi aku hanya pendamkan sahaja.

aku yang harus hadapinya. aku yg harus tabah. aku yang harus kuat. semuanya aku. tiada siapa yg rasa apa yg aku rasa. aku harus kuat agar aku tidak dipandang lemah. walau pada hakikatnya aku lemah. memang aku lemah. tetapi aku harus letakkan satu pendirian yg kuat agar perkara ini tidak lagi dijadikan isu mahu pun perkara ini tidak lagi membuatkan aku lebih menderita. ada perkara yg kita boleh hadapi dgn senyuman dan bagi aku perkara ini perlu dilakukan atas dasar kejujuran.

aku mengambil keputusan agar aku tidak dilukai dgn lebih lagi. dan aku tak nak dia menderita kerana penipuan yg telah aku lakukan. setiap kali awak tanya, i lied. i have too. and this time i have revealed all the secrets and please leave me because i cant stand anymore besides you. i’m not strong enough to support you. you have someone else don’t you? may Allah granted you w happiness. LH.

You May Also Like

0 comments