bagai angin yg kuat melayangkan semua..

by - 2:32 AM

bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. :')


yeah this time all about someone. memang kalau blog ini ditakdirkan untuk bercakap, pasti mereka akan berkata lupakan dia dan tulis sesuatu yang baru. sudah puas diberikan nasihat oleh kawan2 tapi masih lagi dalam kancah yg lama. kancah yg trluka.

aku ingin bangun tapi apakan daya semuanya menggamit kenangan aku kembali. aku bangun dan ada je yg menjatuhkan aku. orang yg suatu ketika dahulu bangunkan aku, tinggalkan aku dan mungkin pergi untuk yg lebih baik. aku redha tapi bila dia kembali naaahhhh again aku trluka. tapi aku ada kawan2 yg bangunkan aku. aku jatuh mereka ada pegang aku. tapi pegangan mereka semestinya lain daripada dia. tapi tak mengapa kerana Allah sentiasa ada untuk aku.

aku harus biarkan semuanya berlalu kerana apa yg dirasakan baik itu tak semestinya baik dan begitu juga sebaliknya. berfikiran biar positive. tak guna mengenang perkara lalu kan? :') apa2 pun kena selalu bangun.

kalau awak membaca ini, honestly semua kenangan kita takkan pernah dilupakan. biar ada yg lain datang tapi susah nak buang awak daripada dalam nie. saya akan terus mencuba untuk pergi daripada awak. azam saya. 5 hari bulan nie genap sebulan. sebulan yg menyakitkan buat saya. thanks for the memories.

semua ini seperti ribut yg melayangkan semua saat indah kita. dan datanglah saat buruk seperti semut berjalan. biarlah masa menentukan segalanya. andai kau tahu betapa rindunya betapa sakitnya. andai andai andai.

You May Also Like

0 comments