keputusan. harus dan perlu. maal hijrah.

by - 9:52 AM

nampaknya gaya penulisan saya dah macam Encik Zahiril Adzim. yelah,mana taknya. saya baca semua catatan dia di blog dia. di mana dia telah melakar karya serta cetusan minda nya di situ. saya dipengaruhi oleh karya serta input yg cuba disampaikan oleh beliau. amat bermakna serta bermanfaat kepada diri saya. terima kasih ini diucapkan kepada hamba Allah yg berada di dalam bidang seni yg telah bnyak mnyumbang karya serta keringatnya untuk mmbuatkan manusia lain membuka mata dan minda untuk melihat keunikan ciptaan Allah S.W.T ini. Subhanallah. Masyallah. Maha Kuasa Kau Ya Allah. 


di sini,bukan itu yg perlu dilakarkan oleh diri saya. saya cuma ingin mencari ketenangan serta ingin mencari identiti diri sy yg sebenar. sy rasa brsyukur kerana sekali lagi telah diberi peluang untuk berada di dalam tahun baru ini. salam maal hijrah untuk semua. hijrah di sini amat mendalam maknanya. jika manusia mencelikkan minda serta matanya maka mereka akan dapat melihat sejauh makna dalamnya maksud hijrah nie.


perlu dan harus untuk mmbuat satu keputusan. mungkin sukar tapi smuanya psti trcapai jika ikhlas melakukannya. fb akan ditutup. maaf. sy insan biasa. sy amat perlukan masa dan sedikit ruang. nak cari sy,tngglkn pesanan di chatbox. sy akan hubungi anda sejurus sy mmbukanya. doakan perjalanan hidup saya. moga saya dapat menjalaninya dengan redha dari Nya. dan kalau umur sy tak pnjg,doakan sy di Sana. terima kasih smua. maafkan smua salah dan silap saya. halalkan semua makan dan minum saya. 


saya syg anda smua. hamba yg hina, nur farhana mhd syafie. :')

You May Also Like

0 comments