malu,segan dan ........

by - 12:09 AM

bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. :)

baiklah. dah malu+segan+tak tau nak cakap apa. memang post untuk hari nie dah masuk dua trmasuk yg nie. tak ada mood nak bukak buku. ada sesape blh tlg dtgkan mood rajin tak? kalau fb memang fully present tapi buku aduhaiiiii, kena fikir baliklah.

okey. post nie pun dah cakap malu,segan dan ........ adakah aku nie terlalu over dalam bersahabat? adakah aku overthink sesuatu itu? mak,ummi selalu pesan dgn aku supaya tidak berfikir hal remeh temeh. tapi,aku? as usual. masih dengan sikap kebudakan aku. bukan aku tak nak jadi matang tapi inilah aku. penuh dgn sikap kebudak2an sampai kawan aku pun malas nak layan perangai aku yg satu nie. tp,nak buat cmnekan? kalau korg kawan aku,pasti korg akan layan aku dan terima aku seadanya walau kadang2 aku mnyakitkan hati. yelah,dalam dunia nie sape je yg perfect? kalau sape2 rasa diri dia perfect,text aku. aku nak bagi imbuhan! hehehe.

baiklah. aku mula aku dah mengarut bagai. tolong doakan exam aku yg trbaru nie tak ada satu pun yg fail dan yg pasti tolong doakan moga aku mendapat 5A dan ke atas. tolong doakan ye? :)

me,
farhana,

You May Also Like

0 comments