tak sangka dan shock!

by - 8:00 AM

bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. :)

pagi isnin. tak sngka hari nie hari isnin. yelah,dah dua hari kat asrama belajarkan? fully present tu penting. hehe. the problem is betul2 ke kita nie fully presented? tepuk dada tanyalah diri ye. :) pagi nie lepas subuh nekad nak bukak buku. sekali terbukak muka bukulah pulak. aduhaiii. tulah org cakap kalau nak sesuatu just go and grab it. jgn terpesong macam aku nie. tp,aku terpesong tak adalah macam aBangNgang. hehe.

okey. bukak2 fb nmpak notification yg bahagian atas sekali tertera nama org yg aku maksudkan di dalam post sbelum nie. tak sngka dia alert dgn apa yg aku cuba smpaikan kan? hehe. anyway,thanks. sometimes,apa yg kita fikir baik untuk kita sbnarnya tak baik dan apa yg kita fikir tak baiklah merupakan yg trbaik untuk kita.

do not be confused. yelah. bak kata ummi trsyg sy,dia pun sperti sy. perlu menjaga maruah dan nama baik asrama. sblm sy cakap lebih lanjut,sy syg ummi sy! ummi nie dah seperti mak sy sndiri. in fact,dia bnyak tau tntg diri sy. dan family sy pun kenal rapat dgn ummi. tak sngka dia dah brcakap dgn ummi pada hal baru kenal sehari. jangan risau,awak! sy tak marah pun just cm tak percaya. belum ada yg mncatat sejarah baru kenal sehari tapi share smua dgn dia mcm dah lama kenal. it's okeyy. tak cemburu pun! kalau ummi baca nie mesti kembang semacam.  mesti sy kena bannnggggg! hehe.

okey. lagi sekali dah terpesong. sbnarnya,nak cakap yg aku tak sngka. tu je. hehehe. tp,huraian panjang berjela. thankslah kat dia sbb at last aku tau yg dia masih ingat aku nie sbgai kawan dia. aku tulis bnda panjang berjela dalam post sblum nie ada sbbnya. kalau nak tau sbbnya,jumpa dan tanya aku sndiri sbb mungkin aku tak akan dedahkan keburukan org lain dalam status aku atau pun dedahkan dalam blog nie.

we just friend and still friend. don't worry. sy sedar pasal tu. sy bukan nak lebih dgn awak. but,do not worry. persepsi sy pada awak sudah pun berubah sebelum awak balik ke tempat awak. don't worry k? sy hormati awak dan sy brharap awak pun mnghormati sy. :)

okeylah. aku tak rasa nak post something psl dia lagi lepas nie. aku takut andai dia tersalah tafsir niat aku. baiklah kawan2. terima kasih kerana sudi membaca cerita daripada hamba yg hina nie. :')

me,
farhana,


home. 0800. :)

You May Also Like

0 comments