1433 hijrah!

by - 7:49 AM

bismillahirrahmanirrahim. assalamualaikum. :)

trlalu bnyak untuk diceritakan pada kali nie. bukan sahaja tntang tahun ini tetapi tntang pngisian yang berlaku. adam adli,kes mahasiswa,NFC dan pelbagai skandal politik boleh didengari di mana2 sahaja. cukuplah dgn tu. bagi aku trlalu bnyak rentetan cerita yg boleh aku lakarkan. cuma,sekarang aku tidak mmpunyai apa2 perasaan untuk menceritakan smua tu.

malam tahun baru aku disambut di masjid kota damansara. di sana masjid menganjurkan hiburan otai rock yg trdiri daripada ismail bin zainuddin iaitu mel yg mrupakan bekas ahli kmpulan wings. selain itu, abg afi drpd kumpulan utopia juga berada di sana. maaf, aku lupa pulak nama dia. tp,malam tu diisi dgn penuh pngisian. nama pun hiburan otai rock. mereka berdua bercerita serba sedikit tntang diri mereka dan dikendalikan oleh ustaz nazmi karim. aku tgok majlis nie sampai kul 11 je. lepas tu ayah nak balik. tp,aku smpatlah dgar mereka menyanyikan tiga buah lagu. awesomeeeelaaaaahhh weii! :D seronok sngat tgok diaorg berubah dan mendapat hidayah. Alhamdullilah. :) *dia tgok sekali. :')

malam tahun baru nie juga aku dikejutkan dgn satu berita. aku mndapat tahu dia sudah pun mndapat tawaran untuk melanjutkan pelajaran ke maahad di sungai besar. Alhamdullilah dia memilih aku untuk mnjadi org prtama untuk mngetahuinya. sekurang2nya aku tidak ditinggalkan tanpa berita. terima kasih,awak. aku berharap sngat dia akan menjadi yg trbaik di sana. Amin amin ya rabbal alamin.

heartyoulove. all the best!
:') it's hard to let you go.
but,u have to go. for Allah. :')

You May Also Like

0 comments