25/1/2012.

by - 9:11 PM

bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. :)

tarikh ini merupakan tarikh keramat bagi saya. tarikh yg banyak mengubah segalanya. tak tahu macammana nak explain. yg sy tahu tarikh ini membahagiakan sy. dari awal pagi hinggalah ke malamnya. Alhamdullilah. :)
semua ini disebabkan oleh dia. :) hati sy yg selalu membahagiakan sy. :)

awal pagi,dia dah text sy. but,as usual sykan anak dara yg trlampau baik! bangun pun lambat. jgn tanyalah lmbtnya macam mana. :D sejurus sy bangun,sy pun balaslah text dia. ktorg text smpailah dia mntak izin untuk call sy. lalu,dia pun call sy selepas kami brdua menunaikan solat zuhur. kami brcakap selama 45 minit. trlalu bnyak untuk dikongsi. :)

petangnya,tiada yg trlalu istimewa. cuma,sekeping kerisauan bersarang di benaknya. itu yg dapat aku nukilkan kerana dia benar2 menjaga aku. aku bukan tak suka tetapi aku hanyalah insan biasa yang mengenal erti kerimasan kerana terlalu dijaga. tetapi,bagi aku ini merupakan satu tanda kepadaku bahawa dia menyayangiku. tak kisahlah syg sbgai kawan atau pun lebih. aku bersyukur! :)

malamnya,buat pertama kali aku melihatnya memakai jubah. masjid kota damansara menjadi saksi kepada apa yg aku lihat. aku kagum dan terharu. bukan setakat jubah tetapi serban juga. akhirnya,dia menjadi seperti apa yg aku selalu idamkan. aku terharu! sungguh, aku terharu. tiada perkataan yg aku dapat gambarkan apabila aku melihat dia ketika itu. di malam itu juga,kami berdua menonton rancangan yg sama. bukan rancangan tetapi filem. filem hindustan yg brtajuk mann. mann bermaksud hati dan perasaan. lagu di dalam cerita itu amatlah menyesakkan nafas kerana lagunya amat menusuk kalbu. huhu.

*maafkan sy di atas kejiwangan sy dalam post ini.

heartyoulove.terima kasih,awak! :')

You May Also Like

0 comments