blank.

by - 4:20 AM

bismillahirrahmanirrahim. assalamualaikum.

seriously,bukak blog blank tak tau nak tulis apa. tapi,seboleh2nya nak tulis sesuatu. baiklah. mulakan dgn suatu yg buat aku teruja! maafkan prkataan aku tu. rasa kalau guna sy cm terlebih formal pulak. baiklah! firstly teruja apabila bukak twitter! di sana,catriona ross yg merupakan org yg aku kagumi mmbalas tweet aku! yeah,agak teruja. tak sngka akan dapat balasan tweet dari dia. tp,bila dpt balasan memang rasa nak melompatlah! aku tau aku nie mcm batak tapi hnya aku je yg faham akan perasaan nie. :D

aku berasa gembira kerana dgn kehadiran twitter nie aku dan kawan2 aku makin rapat. Alhamdullilah masih ada ruang untuk aku dan kawan aku untuk berkongsi segalanya. medan inilah yg merapatkan kami smua. sayang kawan2. terima kasih kerana berada bersama aku selama ini. :')

heartyoulove,syg kawan-kawan.
yg lama mahu pun yg baru.

You May Also Like

0 comments