sad.

by - 2:47 AM

bismillahirrahmanirrahim. assalamualaikum. :')

tajuk pun sedih. aku tak tau dari mana aku dapat kekuatan untk terus senyum. yg aku tau aku cume prlu brdoa agar dia berubah. aku harap dia tak prcaya lelaki tu bulat-bulat lagi. cinta tu boleh datang dan pergi bila2 masa saja. jgn sygkan dia sngat2. aku tak nak kau jatuh lagi. cukuplah! kau tau tak yg dia dah tipu kau! tolonglah.

sedar! aku sedih. tapi,aku tak terdaya. aku tak tau nak buat apa! aku bingung. tp,aku belum sampai hilang tahap kewarasanku. aku tau aku tak semulia saidina Aisyah untk mnasihatkan kau. tapi,aku nak kau sedar! sedarlah. dia tak seikhlasnya syg kau. kalau dia syg kau pasti dia takkan musnahkan kau. kau tak sedar ke dia musnahkan kau? dia musnahkan kau tanpa kau sedarlah. pleaselah. berjaya dulu baru fikir yg lain. aku tak kisah kau nak cintan cintun tapi ingat study kau. tak bermakna kau study dgn dia kau fikir kau dah bagus.

cube try kau sorang2. kau lagi kuatlah. aku rasa kalau kau study sorg2 pun kau masih boleh berjaya dgn perjalan hidup kau. maafkan aku. bukan niat untuk menghina atau mmbuka pekung di dada kau. cume,aku syg kau! aku nak kau berubah. bukan hidup kerana lelaki tu. berubahlah. belum terlambat. aku sayang kau dan aku akan mendoakan kau. Insyallah.

friends,please. help me to pray for her. :')

heartyoulove. i do love you.
but,i don't want you to ruin my life.

You May Also Like

0 comments