meheartyou.

by - 7:28 PM

jodoh pertemuan ajal maut smuanya di tangan Dia. aku cuma boleh mngharap smuanya brakhir dgn segera dan jayanya. 


aku kehilangan kata2. sebaik jariku mmbuka laman ini,kata2ku hilang begitu sahaja. aku tak tau apa yg patut aku tulis. aku tak tau apa yg patut ku catat di kanvas ini. aku cuma tahu aku perlukan doa daripada smua. doa untuk aku dan dia. aku syg dia. untuk kesekian kalinya aku mengaku smua nie. aku dan dia. hanya Allah yg mngetahui betapa sakitnya aku tanpa dia. mngkin inilah rasanya apabila kita perlukan dia. 

tiada kata,tiada perbuatan,tiada tindak balas. harapan,doa,janji kita ikatkan. kita patrikan. aku,kau dan masa depan. aku tunggu kau. aku akan solat dgn brimamkan kau. aku makmum kau. aku pegang janji ini. kau dan aku. Insyallah. 

I give you all my pieces broken,
in ur hands there is nothing you can't fix,
my heart is frayed,my scars are open,
put me back together now, stitch by stitch.

You May Also Like

0 comments