diuji sekali lagi.

by - 4:22 PM

bismillahirrahmanirrahim. 


ye,diuji sekali lagi. kami brdua tidak prnah lekang dari ujian. itu yg mmbuatkan kami brdua brtambah matang dari hari ke hari. Insyallah. kali nie,kami brdua diuji yg mrupakan bagi aku ujian berat sampai aku membuat keputusan untuk pergi dari hidup dia. dan Alhamdullilah dia menghalang. dia faham keadaan aku. menurut apa yg dia katalah. dia faham sngat aku prlukan apa. dia tau aku cuma ada setahun lagi untuk menentukan masa depan aku. ye,aku sibuk. terlalu sibuk. aku perlu mmbrikan perhatian kpd subjek tingkatan 4 yg aku masih lemah. bukan setakat perlu tapi amat perlu. aku tak sepandai yg lain. aku tau tu. dan aku prlu mnjadi pandai untuk agamaku,untuk negaraku dan juga untuk diri aku sendiri. 


ye,aku ada satu ujian yg pntg untuk ditempuh. SPM. cuba bagitau aku sape yg tak takut dgn prkara nie? bukan takut sampai tahap nak trjun bangunanlah tp bnyak prsediaan yg prlu dilakukan. aku harus serius. kalau tak cmne aku nak jadi pilot. kalau sikap aku masih acuh tak acuh nmpak nasibnya aku blh jadi org yg mmbrsihkan kapal trbang je. aku tak maksudkan org yg brsihkan kapal terbang tu teruk tapi aku ingin menjadi juruterbang. memang itu impian aku. aku brharap satu hari nnti aku boleh mmbawa satu bom yg blh mmusnahkan ISRAEL laknatullah tu. biar markas dia musnah. amin. aku amat brharap satu hari nnti aku blh mmbuat jasa kpd agamaku kerana ssngguhnya bnyak dosa yg sudah ku lakukan. ini masanya untuk aku tebus smua. :')


ooooppppssss, dah menyimpang dari tajuk nmpaknya. so sorry. sbnrnya,kalau bukak blog je msti blank. tp,kali nie idea mncurah2. so,aku curahkan jela di kanvas aku nie. aku tak mnggnggu org lain. aku mncatatnya di kanvas aku. jika ada ssiapa yg tidak suka,tutup je blog aku. senang. aku masih dirundung ksedihan. nie prtama kali aku mnngis kerana seorang lelaki. selama nie,aku amat susah nak mngalirkan air mata. apatah lagi kerana seorang lelaki. tp,kali nie aku berasa dia betul2 istimewa untuk aku. 


sprti yg aku catat di kanvas sblm nie,aku mngharapkan doa daripada kalian yg mmbaca. kalau ada yg bacalah. huhu. harap2 ada yg mmbaca dan mendoakan. Insyallah, amin. :')

p/s: saja buat tulisan warna purple sbb dedikasikan nie untuk dia. meheartyou. :')

credit to, nureinanajib. thanks,awak. :') my loyal friend. <3
nureina, awak biru sbb kita suka warna biru. :D

You May Also Like

0 comments